Onze Gemeente is de mooiste kustgemeente. Punt.

Daar mogen we gerust wat trotser op zijn.

Door samen met handelaars, werknemers, bewoners én tweedeverblijvers hard aan dezelfde kar te trekken, geven we onze Gemeente het imago dat het verdient. 


We moeten een AAA-merk worden.

Niet A,  niet AA, wel AAA.

Het plan - B wil vertrekken vanuit het goeie van onze samenleving, maar met voldoende aandacht voor wat beter kan.  Naar de buitenwereld toe moeten we vooral dat goeie gaan promoten.  En samenwerken met elkaar om aan dat “wat beter kan” te werken. 

 

Het plan - B stelt klaar en duidelijk dat er kan gesproken worden van een imagoprobleem.  En dat dat imago moet opgeblonken worden.

Dat betekent niet dat we Saint-Tropez moeten worden.  Dat willen we ook helemaal niet.  In De Panne & Adinkerke moet iederéén zich thuis voelen.  Van grote Jan tot kleine man.

Anderzijds moeten we durven stellen dat een verloederd straatbeeld, clochards en oversized-mannen-in-speedo’s in ons handelscentrum ons imago alleszins niet ten goede komen.  Daar mogen gerust initiatieven rond genomen worden.

 

De eerste ambassadeurs van onze Gemeente moeten terug onze bewoners worden.  De Gemeente moet daarom een sterk imagoversterkend beleid voeren.  Deze rode draad moet doorheen het gevoerde beleid terug te vinden zijn.

 

Eigenlijk moeten we nóg trotser worden op onze Gemeente.  Want die is dat best waard!

 

LogoHPB